ITU

Digitaliseringsstyrelsen om kritik af spritny kørekort-app: Bedre service til borgerne er også en business case

Press/Media: Press / Media

Offentlige it-projekter behøver ikke alene at handle om besparelser og effektiviseringer. Det er også vigtigt at levere bedre service og gode brugeroplevelser til borgerne. Det er vicedirektør i Digitaliseringsstyrelsen Adam Lebechs svar på den kritik af den...

References

TitleDigitaliseringsstyrelsen om kritik af spritny kørekort-app: Bedre service til borgerne er også en business case
Media name/outletComputerworld
Date11/12/2020
Producer/AuthorJacob Ø. Wittorff
URLmo.infomedia.dk/ShowArticle.aspx?Duid=e805539a&UrlID=f9fe70e3-7807-4d18-9652-9dc31ffa14a5&Link=
PersonsJohn Gøtze

Description

Offentlige it-projekter behøver ikke alene at handle om besparelser og effektiviseringer. Det er også vigtigt at levere bedre service og gode brugeroplevelser til borgerne. Det er vicedirektør i Digitaliseringsstyrelsen Adam Lebechs svar på den kritik af den...
Period11 Dec 2020

View graph of relations

ID: 85572306