Markedsføringsstrategi

Pernille Rydén, Torsten Ringberg

    Research output: Conference Article in Proceeding or Book/Report chapterBook chapterCommunication

    Abstract

    KAPITLET VIL HJÆLPE DIG MED AT: • Forstå, hvorfor og hvordan den klassiske markedsføringsstrategidisciplin har ændret sig i den digitale tidsalder • Forstå, hvorfor strategisk tænkning er en central kompetence for markedsføringsprofessionelle i en hurtig omskiftende digital tidsalder • Identificere, hvilken form for kundeinteraktion en markedsføringsstrategi bør basere sig på • Vurdere de faktorer, som anvendes til at udvikle en markedsføringsstrategi ud fra den teoretiske analyseramme • Identificere, hvilken digital platformsteknologi der er relevant for strategien.
    Original languageDanish
    Title of host publicationMarkedsføring i Teori og Praksis
    PublisherSamfundslitteratur
    Publication date2020
    Edition1
    ISBN (Print)9788759328781
    ISBN (Electronic)9788759336342
    Publication statusPublished - 2020

    Cite this