Abstract
KAPITLET VIL HJÆLPE DIG MED AT: • Forstå, hvorfor og hvordan den klassiske markedsføringsstrategidisciplin har ændret sig i den digitale tidsalder • Forstå, hvorfor strategisk tænkning er en central kompetence for markedsføringsprofessionelle i en hurtig omskiftende digital tidsalder • Identificere, hvilken form for kundeinteraktion en markedsføringsstrategi bør basere sig på • Vurdere de faktorer, som anvendes til at udvikle en markedsføringsstrategi ud fra den teoretiske analyseramme • Identificere, hvilken digital platformsteknologi der er relevant for strategien.
Original language | Danish |
---|---|
Title of host publication | Markedsføring i Teori og Praksis |
Publisher | Samfundslitteratur |
Publication date | 2020 |
Edition | 1 |
ISBN (Print) | 9788759328781 |
ISBN (Electronic) | 9788759336342 |
Publication status | Published - 2020 |
Keywords
- Markedsføring
- Ledelse
- Mindset
- Strategi