Markedsføringsstrategi

Pernille Rydén, Torsten Ringberg

    Publikation: Konference artikel i Proceeding eller bog/rapport kapitelBidrag til bog/antologiFormidling

    Abstract

    KAPITLET VIL HJÆLPE DIG MED AT: • Forstå, hvorfor og hvordan den klassiske markedsføringsstrategidisciplin har ændret sig i den digitale tidsalder • Forstå, hvorfor strategisk tænkning er en central kompetence for markedsføringsprofessionelle i en hurtig omskiftende digital tidsalder • Identificere, hvilken form for kundeinteraktion en markedsføringsstrategi bør basere sig på • Vurdere de faktorer, som anvendes til at udvikle en markedsføringsstrategi ud fra den teoretiske analyseramme • Identificere, hvilken digital platformsteknologi der er relevant for strategien.
    OriginalsprogDansk
    TitelMarkedsføring i Teori og Praksis
    ForlagSamfundslitteratur
    Publikationsdato2020
    Udgave1
    ISBN (Trykt)9788759328781
    ISBN (Elektronisk)9788759336342
    StatusUdgivet - 2020

    Emneord

    • Markedsføring
    • Ledelse
    • Mindset
    • Strategi

    Citationsformater