Spring til hovednavigation
Spring til søgning
Spring til hovedindhold
IT-Universitetet i København Forside
Support til ITU faculty
Dansk
English
Forside
Enheder
Forskere
Projekter
Publikationer
Forskningsdatasæt
Presse/medier
Aktiviteter
Priser
Søg efter ekspertise, navn eller tilknytning
Play, Culture, and AI
IT-Universitetet i København
Webside
https://itu.dk/Forskning/Sektioner-paa-ITU/Play-Culture-and-AI
Postadresse
Vis på kort
2F, EHK
Danmark
Vis
Fingerprint
Netværk
Forskere
(34)
Publikationer
(406)
Forskningsdatasæt
(3)
Priser
(4)
Aktiviteter
(155)
Presse/medier
(313)
Projekter
(34)
Publikation
Publikationer pr. år
2016
2017
2018
2020
2021
2022
2023
2025
99
Konferencebidrag i proceedings
86
Tidsskriftartikel
55
Bidrag til bog/antologi
22
Paper
144
Mere
21
Konferenceartikel
19
Konferenceabstrakt i proceedings
19
Ph.d.-afhandling
17
Konferenceabstrakt til konference
15
Rapport
13
Udgivelser på nettet - Net-publikation
6
Encyclopædiartikel
6
Leder
4
Antologi
3
Bog
3
Review
3
Interaktiv produktion
3
Working paper
2
Bidrag til rapport
2
Kommentar/debat
2
Letter
2
Andet bidrag
1
Poster
1
Bidrag til avis - Kommentar/debat
1
Bidrag til avis - Avisartikel
1
Preprint
Publikationer pr. år
Publikationer pr. år
3 resultater
Publikationsår, titel
(faldende)
Publikationsår, titel
(stigende)
Titel
Type
Filter
Working paper
Søgeresultater
2022
Bringing robotics taxonomies to continuous domains via GPLVM on hyperbolic manifolds
Jaquier, N., Rozo, L., Duque, M. G., Borovitsky, V. & Asfour, T.,
2022
.
Publikation
:
Working paper
›
Forskning
Robotics
100%
Hierarchical Structure
100%
Whole-body
100%
Body Support
100%
Hyperbolic Manifolds
100%
Loot Boxes
Xiao, L. Y.
,
21 apr. 2022
, Copenhagen:
ERC-Advanced-Grant project MSG - Making Sense of Games (2016 - 2022, PI Espen Aarseth)
.
Publikation
:
Working paper
›
Forskning
Åben adgang
Fil
Loot Boxes
100%
Similarities
100%
Video Games
16%
Monetization
16%
Game Mechanics
16%
2017
Spec Ops: The line between player and spectator in ludic entertainment.
Aarseth, E. J.,
2017
,
10 s.
Publikation
:
Working paper
›
Forskning
Fil
Entertainment
100%
YouTube
50%
Online Communities
50%
Descriptive Model
50%
Space of Possibilities
50%